The Forum Site - Join the conversation
Forums: Entertainment:
Television

don't laugh plz (lol)

Reply to Topic
AuthorMessage
Pages: 1 2 3 · >>
sarbear On August 09, 2008




Pickerington,
#1New Post! Aug 07, 2008 @ 21:34:02
ok so i am 18 and most people are prolly gonna dog me for this but i love cartoons! i mean is that odd? i feel like i will always be that kid at heart waking up on saturday mornings and watching spongebob eating cheerio's! idk my friends make fun of me, but i don't see the issue? and i too immature? i still like watching shows like Law & Order:: S.V.U and Shear Genius but yeah... thoughts? words? advice? comments?

-s
x_Laura_x On January 24, 2021




Nowhere, United Kingdom
#2New Post! Aug 07, 2008 @ 21:34:47
I love Spongebob!
wilf1408 On September 01, 2009




, United Kingdom
#3New Post! Aug 07, 2008 @ 21:36:32
Watching cartoons is one thing .... but Shear Genius??? You should be shot
sarbear On August 09, 2008




Pickerington,
#4New Post! Aug 07, 2008 @ 21:36:41
well hecks yes! at least i am not the only one!

-s
sarbear On August 09, 2008




Pickerington,
#5New Post! Aug 07, 2008 @ 21:37:19
oooh ouch! well hey man i am a stylist... it kinda comes with the job lol

-s
emoqueen On December 15, 2009




i was buried alive, North Caro
#6New Post! Aug 07, 2008 @ 21:38:09
all 3 of my besties and me like blues clues
rickyatcrazy On November 17, 2008




San Diego, California
#7New Post! Aug 07, 2008 @ 21:38:23
My boyfriend loves watching Shear Genius...I HATE IT!! Dont mean to offend but Geez thats one annoying (copycat of project runway) show.
perfectlystrange On June 15, 2010




Strangeville,
#8New Post! Aug 07, 2008 @ 21:41:03
I'll still watch cartoons. I like the older classic cartoons. They were actually funny compared to what they call cartoons now. Every once in a rare while I can find a newer cartoon that is just as good as some of the old classics. But no, i don't see an issue with it. Adults can watch cartoons and grown up shows too.
sarbear On August 09, 2008




Pickerington,
#9New Post! Aug 07, 2008 @ 21:41:49
ok rickyatcrazy i gotta give you props and HECKS yes to blues clues...i used to watch that when i was like 13 then the other guy took over and i got pissed...lol

-s
matzi1110 On October 04, 2014




, Michigan
#10New Post! Aug 07, 2008 @ 21:42:28
umm... have kids young :]
perfect excuse to watch cartoons and go to kiddy movies...
that was my dads theory at lest
springshowers On August 08, 2008

Deleted



**!!! Dancing In The Rain!!!**
#11New Post! Aug 07, 2008 @ 21:42:34
I know a lot of older people that watch them. They pretend it's for their kids, but they love it.
menwithoutfeet On December 06, 2013




Wakefield, United Kingdom
#12New Post! Aug 07, 2008 @ 21:42:38
I'm nearly 30 and love cartoons and comics and toys...


f*** me i'm a geek
sarbear On August 09, 2008




Pickerington,
#13New Post! Aug 07, 2008 @ 21:42:39
i agree, i love the Jetsons and Tom and Jerry. well those are older to me...lol
springshowers On August 08, 2008

Deleted



**!!! Dancing In The Rain!!!**
#14New Post! Aug 07, 2008 @ 21:44:19
@halloween Said
I'm nearly 30 and love cartoons and comics and toys...


f*** me i'm a geek


You're not a geek. A lot of people love cartoons.
sarbear On August 09, 2008




Pickerington,
#15New Post! Aug 07, 2008 @ 21:44:27
have kids young? roflmao its funny cuz your totally right spring and mat, and no your not a geek halloween lol

-s
Reply to Topic<< Previous Topic | Next Topic >>
Pages: 1 2 3 · >>

1 browsing (0 members - 1 guest)

Quick Reply
Be Respectful of Others

      
Subscribe to topic prefs

Similar Topics
    Forum Topic Last Post Replies Views
New posts   Entertainment
Fri Jun 17, 2011 @ 07:31
1 506
New posts   US Elections
Tue Jun 17, 2008 @ 00:35
7 880
New posts   Friendships
Fri Apr 21, 2006 @ 09:50
8 722
New posts   Television
Sun Apr 23, 2006 @ 08:30
18 1964